Acil yardım

    Afv yaklım Sordu:

    Normalde son 6 yıldan 1 hafta öncesine kadar hiç bir şey  kullanmadım
    Hocam bayram tatilinde 3 4 gün boyunca 20 taneye yakın uyuşturucu hap ve beraberinde  esrar alkol aldım . Şuan aradan  6 gün geçti ama ben çok kötüyüm . Başlarda arada sırada beynim sanki boşluktaymış  hissi veriyor kalbimde ve beynimde çarpıntı oluyor. Son 2 gündür özellikle  yatarken ve dinlenirken aynı şeyi yaşıyorum . Ve geceleri yatmaya çalışırken tam uykum geliyorken sanki biri kalbime vuruyor ardından beni zıplatıyor ve gözlerim kararıyor . Ilk gün zaten sabaha kadar yatamadım ertesi gün aynı hissi daha şiddetli ve defalarca (15-20 kez) yaşadım.  Şimdi  ne yapmam gerekiyor . 2 gündür  Kalp ve damar hastalıkları bölümü hastanesine gittim. Benden
    EKG testi
    EKO
    KAN TAHLILI
    T3. T4 VE TSH testlerini istedi. Sonuçlar yarın belli olacak.
    Bugün bi şeyi daha fark ettim.  Bu durumu heycanlandığımda ve korktuğumda yaşıyoum Ve üzücü bi şey düşünürken hemen ağlamam geliyor . Ve aynı o şey oluyor. Sanki beynime giden sinyal normalinden daha fazla  sinyal veriyor .  Daha fazla heycanlanıyorum daha fazla korkuyorum Ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olur musunuz?

    Doktoramcam Editör Cevapladı:

    Sitemizde, soru sorduğunuz branşla ilgili şimdilik soru cevaplayan bir uzmanımız bulunmamaktadır.