Kulak kızarıklık

    Sümeyye Cebeci Sordu:

    Merhabalar hocam
    Öncelikle dünkü sorumun cevabı için çok teşekkür ediyorum. Bugün oğlumu burun akıntısı sebebiyle tekrar doktora götürdüm .Kulağının kızarık olduğunu antibiyotik ve ağrı kesici ateş düşürücü kullanmam gerektiğini söyledi .Pazartesi günü gittiğim doktor kulağına bakmıştı halbuki olumsuz bişey söylememişti .Ama oğlum ara ara kulağını tutuyor çekiyor ve ağlıyordu. Gerçekten mühim olmadıkça Antibiyotik kullanmak istemiyorum kafam karıştı. Ne yapmam lazım. İyi çalışmalar

    Prof. Dr. Nuran Gürses Cevapladı:

    Merhaba ;Bakteriyel enfeksiyonların tedavisinde mutlaka antibiotik kullanılır. Genellikle üst solunum yolu enfeksiyon ile başlayan durum genellikle nedeni virüstür.Üzerine bakteriyel enfeksiyonların gelişmesiyle bakteriyel enfeksiyon şekline dönüşür bu durumda antibiotik kullanılabilir.Doktorunuz önerdiyse kullanınız..iyi günler dilerim..